don't afraid to be different

just to say that please don't afraid to be different.what for to be like others n to be accepted by others if its not ur way of life.kdg2 kita harus menongkah arus.jika mau berjaya kita perlu menongkah arus.aku sering bermulut manis menanam tebu di pinggir bibir,ku harap supaya mereka tidak terasa.aku kgum dgn teman2 yg teguh berdiri dengan pendirian sendiri yg berada di jalan yg benar.hari ini aku tidak lagi berasa kesusahan hati.malah aku enggan menurut kata2 hati kucar ini.segala yg telah terjadi,telah pun terjadi.malah,aku merasakan setiap masalah yg berlaku bukanlah terlalu besar utk kutempuh. lewat mlm kelmarin aku meng'diognose' diri sendiri.
sakit yg pertama- migrain...kedua brain tumor...owh,ini bukanlah satu penyakit biasa.takkan aku boleh kena brain tumor.ini hanyalah berdasarkan simptom2 yg aku letak kat internet dan di'diognose'kan.silap2 letak,dapatlah brain tumor.haih,aku pk2 tak jugak.tgk simptom yg lain bukan aku tu.tapi,migrain tu mungkinlah.ape2 pun hal ini terjadi bila stress tu ta dikawal dgn baik.tak sedar diri dlm keadaan stress.kalau kita sepatutnya gembira,kenapa nak menyedihkan diri bukan???it's ok to be different ct,jgn pernah takut dan jgn pernah kecewa.setiap yg terjadi ada hikmahnya. pasti ada maksud tersembunyi.pasti ada hakikat yg tidak diketahui.semoga kita sama2 termasuk dlm golongan org soleh wa musleh.insyaAllah

Comments

Popular Posts