penatkah mencari?

alhamdulillah segalanya berlalu dgn baik sekali.syukurku dpt aku kembali ke 255 dgn selamat.aku sebenarnya sgt2 bersemangat utk berkongsi bersama teman2 apa yg aku dpt sekembalinya ke bumi warwick.dgn semangat itulah aku membuat segala kerja dgn laju.dan penuh gembira.tapi, bila masanya telah tiba suasana jadi berlainan,janggal pula utk berkongsi cerita di tengah2 suasana kurang enak ini.maka, ku pendam saja informasi terkini lagi sensasi.tapi, ini tidak berakhir di sini.pembelajaran dan pengajaran takkan berakhir bila exam bermula.malah, akan senantiasa bersaing dan berlumba-lumba.aku juga kecewa kerana perjumpaan dgn teman2 first yr masih tertangguh hingga ke hari ni.esok akan ke birm pula melayani zouk teman2 yg mahu pergi ke YUC.seronok jugak berjalan-alan ni.lama x berjalan-jalan bersama merka.iye ke?amsterdam tu bersama siapa ya?aku juga masih berkira-kira akan pulang atau tidak.hakikatnya aku terlalu mau pulang....

p/s:sudah benar2 berimankah kita?sedangkan kita masih belum diuji...[29:2]

Comments

Popular Posts