futur?bimbang?risau?pening?keliru?


siti bersabar.siti sila bersabar.begitulah kehidupan yg terjadi sehari2.penuh kerisauan dan kejutan.aku seharusnya membaca alquran utk menenangkan hati.tapi,tidak,aku melayari internet mencari sesuatu yg boleh mendistractkan.salah,dan aku tahu sangat salah.haaaa,siti sila sedar diri sikit.ada 30 hari sebelum exam.dan berapa hari sebelum akhirnya hidupmu?argh,aku sendiri tidak mampu menjawabnya.segalanya sudah ditentukan.patutkan aku begini?hari2 yg berlalu amatlah sia-sia andai aku meneruskan rasa hati yg berat ini.ke dalam apakah yg telah aku memasukkan diri.salahnya!!!aku kena keluar dan belajar!!!aduh,penyakit apakah yg telah melanda diriku ini.aku harus bangun dan menjadi diriku semula.sudah2lah melakukan segala perkara yg lagha ini....

Comments

Popular Posts