maafkan aku...


lately aku byk bercakap mengenai org lain.baru td teman mengingatkan ttg surah al-humazah. cerita mengenai org yg suka mengumpat dan mencela.akan dimasukkan ke dlm neraka huthomah.tahukah kamu neraka huthomah itu?

n ditambah lagi dgn hadis dr riyadhus saliheen{seronok bercerita begini terutama sebelum solat berjamaah] aku benar2 ingin meminta maaf.bukan aku sengaja menceritakannya.ini pengajaran utk aku dan aku ulang sekali lagi-UTK AKU!!! dan kuharap [malah pasti] org2 yg disebut sebelum ini tak mungkin sesiapa kenali dan tahu dan x mungkin terbaca blog ni dgn x sengaja.walau apa pun semuanya tidak dgn niat utk memburukkan atau mencela sesiapa.ini hanyalah cerita teladan utk aku,sekali aku ulang-UTK AKU!!!


f/n:kaktusku sudah berbunga.kerana sygnya kau padanya aku bakal menghadiahkannya pada seseorg.semoga org itu akan gembira seperti aku gembira bersamanya...

Comments

Anonymous said…
comelnye bunga kaktus..takpernah aku tengok org tanam kaktus sampai berbunga.nmpknya kaktus ko tu hepi ngan ko.he3
(di kala aku kebosanan study)
#I know u know who am I# hehehe
Anonymous said…
siti ek..isk..lameanya tak dgr khabar berita.
ni suriana la.
add ym : ameen_517

Popular Posts