tribute to Cik Sa


hari ini birthday cik sanira yang ke-22.dah 22 dah kakak kita seorang ini.apa perasaan jadi 22?jiwa selalu kacau. owh,bukan 22 pun selalu jiwa kacau.saya yang 21 ni pun selalu jiwa kacau. saya seronok sambut birthday orang, sebab kita mengira lagi.saya suak mengira.saya suka tanya apa yang dah tercapai tahun lepas.fikir panjang dia nampaknya.pasti ada yang difikirkan...erm,,apa agaknya ye.mungkin lebih baik tidak tahu kerana jika dah tahu akan jadi tanggungjawab untuk menjaga atau menyebarkan apa yang kita dah tahu.so, apa2 sahaja yang bergelar rahasia, lebih baik kita tidak tahu. Rakan saya ini dah setahun lebih duduk berdekatan dgn saya ie, housemate+flatmate saya.dia ni amatlah kemas dan sukakan pink.dtglah ke bilik dia,akan disirami warna pinklah mata anda. bilik dia best...(tiru ayat kenapa rumah saya best)...mmg best sampai nak lepak je atas katil tu.so, kalau nak tahu, marilah singgah ke bilik dia.bilik saya paling tak best, maka kalau rasa tak nak tido, dtg ke bilik saya dan belajar. tuan punya bilik je selesa atas katil yang x best ini. Buat cik sa, semoga anda jadi muslimah yg LEMAH LEMBUT. diulangi~ LEMAH LEMBUT. kitalah puteri-puteri Warwick yang jelita.tanpa kita warwick tidak akan berseri seperti selalunya. Bila agaknya antara kita ditabal menjadi pemaisuri Warwick pula,marilah sama-sama kita nantikan...

Comments

Anonymous said…
wahahahaha
terharuuuuuuuuuuuuuuuu~
hihihihihihi
22 yg gediks~

Popular Posts