say goodbye...


say goodbye..

it's time. i should go.
leaving will be hurting
but staying is more painful

let me go
let me rest in peace
let me choose
just let me

though u r always here
u just have to let me go

i'm moving on
i hope u r too
i'm buliding my future
without u


anyway,saya amik ni dari blog orang.minta maaf pada tuan punye blog,suka2 hati celok karya anda,or maybe karya org.basically bukan karya saya,maka ini bukanlah apa ynag saya rase.cuma saya suka juga la dgn karya ini.rasa2 satu hari nnt saya akan guna...saya baru lepas mambaiki basikal yang tidak terbaiki2 juga.setelah berbulan2 ia rosak.baru berjumpa dgn pakcik yang duduk flat bawah ni.baik sungguh nak tolong kami.siap tanya itu ini.terima kasihlah pakcik,tapi basikal still x elok juga.dia suggest gi baiki kat earlsdon.baiklah pakcik.pakcik ni orang yang x kesah kitorg buat bising pun.dia cakap apa yang bising kat sesetengah orang maybe tidak pada sesetengah orang.baguslah pakcik ni.jiran yang baik.
saya juga baru lepas bloghopping.saja2 nak cari sesuatu yang menarik untuk dibaca.saya selalu je lepak2 kat blog orang yang saya x kenal atau kurang kenal.sebab nak test power nak baca pemikiran orang melalui tulisan.wlpn saya sedar,kdg2 orang menulis dgn penuh rasional daripada penuh emosional.saya agak terkejut juga apabila wujud orang yang x kesah dengan komen2 org tentang dirinya.langsung x berusaha nak delete ke. org ckp pasal diri awak dekat blog awak n awak x kesah.mungkin sesetengah orang suka.nak tengok how well this people know about u...haih,pelik juga sesetengah orang kan?or mungkin dia x sempat nak tengok blog dia.
kita kena bersangka baik supaya hidup kita tenang dan aman
seperti semalam sebelum tidur, saya cuba menghubungi kenalan2 untuk mengucapkan selamat malam,malangnya tiada seorg pun yang angkat.tapi, saya bersangka baik dengan mengatakan "oh,mereka sudah tidur barangkali" esoknya mmg betul pun.saya mendapat text dan call dari kenalan2 saya itu dan mengatakan mereka sudah tidur semalam dan pagi2 lag terus menghubungi saya,bimbang2 saya ada masalah yang perlu diselesaikan segera.buat kenalan2 itu, terima kasih. saya gembira anda semua mengingati saya seawal pagi lagi.sudah jam 1020 dan saya masih belum melakukan apa juga kerja.bagus bukan????buat kerjalah siti.jangan dok melayan perasaan lagi.

p/s:gambar tiada kaitan dgn post. 'asim n fren'

Comments

Popular Posts