tiada lagi rindu!

baru lepas blk dr usrah di umah k.mag...kembali mengingatkan diri pada tujuan hidup sebelum ini...ape tggjwb...mmg rindu...mmg sayang...tp,kerana itu semua itu hanyalah sia2..hanya kita boleh berdoa pada Allah jika benar ape yg kita rase maka doalah agar dia utk kita...n itu buat aku terkesima...betul ke kerinduan aku padanya...aku rase betapa salahnya di situ...siapa dia utk dirindui...kdg2 manusia senang tersasar dr landasan yg betul...aku suke bermain gitar...malangnya aku bkn dijadikan Allah utk mahir dlm perkara sebegini..my bro said dat i dont hv talent at all...sakit hati..x juga kerana itu hanyalah kerja sia2 utk aku...x dapat ape2 pun drnya...nak membantu islam..arghhh...aku xde talent utk semua itu...dan kini aku rase tiada ape yg kurang jika aku xde talent utk bermain muzik...malah aku seorg yg sangat x reti menyimpan ape yg aku rase...segalanya mak abah tahu...semuanya kwn2 tahu...malangnya aku terasa memberi beban pd mereka...selalu aku berkata supaya tidak lagi bersikap demikian..tp,itulah aku...bukan sng nak ubah habit...simpan baik2 saja segalanya ...tiada lagi rindu yg bersarang di hati...tak siapa patut tahu ... xde siapa...hanya aku dan Allah saja....

Comments

Popular Posts