inilah kesalahan aku lagi...sudah tau salah buat jgk...tau Allah tak suke buat jgk...tau semua org x suke buat gak...nape tu...sape yg peduli?...aku peduli...hhehe..semua org bz studi
aku pun dah start print past years...harap2 blh buat...mkn nasi td...masak sup sayur...kategori sedap di tekak..apa la sup sayur...mcm mane nak buat lagi...rase sure sama...sian faisal ari ni...segalanya x kena...masak pasta dh nak hangit...expired lak tu...pastu ayam nak defrost...letak high plak...apa lagi...mmg x kena la...lapar ye cik abang...tu la asyik mkn roti je...aku lak asyik mkn biskut je...flatmate2 yg x reti masak...kami la tu...baru dpt tau dr nadiah yg si A tu suke mengumpat...ade ke patut dia sibuk bercerita pasal kakak V minat abg J(rambut pendek)...ish2...siap kate yg bf dia pandai x mcm abg E...at least abg E tu friendly n suke tlg org...n bkn gay...tu yg penting...sian abg E...ok enough about them...rase lame giler x jumpe diorg ni...maklumlah bz round satu uk...x sempat nak tanye khabar...ok lah flatmate2 ku yg pelik2(termasuk aku)...kita nak xm ni..so,jage la dapur tu elok2...cik siti aka cik pengemas nak masak kat dapur...jgn "giv us 20 mnts" lagi ok...abg J(rambut pjg)..thanx coz sudi menyuruh org2 lain membersihkan dapur utk saya....terima kasih semua!

Comments

Popular Posts