inilah aku...sentiasa berubah2...yg sebenarnya aku ni p0n insan biasa jugak..suke kepada perkara2 yg x bwk faedah pd hidup aku...byk benda yg berlaku yg aku rase better aku x buat...byk benda gak yg memalukan...aku tgh berusaha nak memperbaiki diri dan menyeru org lain..aku bapak la kagum ngan kakak2 yg best...blh jadi baik n teguh pada priunsip yg betul...aku kira terkial2 lagi...aku masih kdg2 kembali pada takuk lama yg sudah pasti x baik...aku p0n x kisah nak tulis ape2 pun disini...inilah 'elizabeth'ku...setelah aku tgglkan di m'sia...
aku pun selalu terjun dlm kes2 minat2 org ni...aku bkn nak sgt...bosan la benda2 ni...tp,perasaan yg Allah bg ...bkn senang nk control...ok la,ini kira last la org yg aku suke...jumpe mase one of the usrah dgn ustaz salam...kat leeds...x pernah sangka la kan perkara ni nak jadi...ok la jumpe...n jumpe lagi...n suke...n jumpe lagi...tibe2 rase nak tau la kan name n sape org nye kan...cari2 ...fuh!gempaklah...takut pulak...senior thp dewa rupanya...tu la,kdg2 coz bile tau lebih byk tau rase dah x suke...itu yg jadi dgn yg lain2...kenape la diorg ni gempaq2 sgt...presiden la...footballer yg hebat gilr...genius la...evrything la...siap jd un ambassador lagi...entah la...x blh ke minat yg kira setaraf...kan senang...ni setakat kagum cukup la...aku harap org hebat2 ni berjaya dlm bidang masing2...i'Allah...semoga hidup kita diberkati Allah....yeah!!!!!!!!!

Comments

Popular Posts