kepenatan...tapi,ini lah kuasa Allah..yg menentukan baik dan buruk perbuatan kita...hasil perbincangan n kuasa pemikiran yg Allah beri saya membuat satu keputusan trhadap suatu perkara yg x dpt saya bendung lagi...atas sebab saye belum bersedia maka saya terpaksa berkata tidak...tidak..tidak...malah saya terpaksa mengeluarkan hati saya n menempelengnya sekuat hati,jika ia degil...malah mungkin kerana itu juga saya akan menjadi heartless...tp,jika itu lbh baik utk saya maka itu jln yg sy akan ambil... saya kelihatan byk masa utk semua ini...tp,ini satu keperluan kerana sy seorg perempuan...n girl need to express themselves...saya akur ketentuan Allah n saya tidak malu utk melaksanakan sesuatu yg saya percaya...sy akur yg tidak semua org sehebat dia dan mereka tp sy yakin setiap org di dunia ini pasti memberi impak pada kehidupan insan lain...jika sy x mampu menguasai hati org cukuplah saya menyentuhnya shj...semoga setiap hari2 y saya lalui membawa perubahan pada utk utk menegakkan agama Allah...i'allah...

Comments

Popular Posts