siapa hero saya?

lepas bace utusan hari ni bahagian rencana yg menimbulkan persoalan"siapakah hero kita?"...siapa ya...mase kecil2 lagi aku x kesah pasal org lain ...suke buat keje sendiri...masa tu aku suke dgr citer2 bdk laki yg suke citer psl kartun2,transformers,n ape2 ntah lagi...tp,rase seronok dgr cerita diorg...dah le dulu xde tv..kena pg umah org lain..mase tu ade kartun jepun main bola sepak..mmg hot la mase tu...hero dia 'kakero'...hero dia je aku ingat...scene plg aku ingat adalah mase ade sorg girl bg good luck gift kat hero tu...so,bile hero tu down...dia kan pegang GLG tu blk n semangat blk...aku sedar sekarng perkara tu x betul...tp,betul jgk...kita nak sesuatu yg nampak pada mata kita...dlm keadaan yg tgh down sekarang...aku terasa aku sgt memerlukan GLC or GLG...n'way,siapa hero aku sekarang?...sape yg aku betul2 respect?...sape yg aku betul2 nak jadi...xde kot...dulu ye la..aku suke zeti akhtar tu...tapi,sekarang?...dulu aku suke datuk mazlan...tp,aku bkn buat aeroangkasa pun...salahuddin al-ayubi kot...erm,terasa nak jadi hebat mcm dia...aku x seberani dia..ilmu aku pun ciput...ni la...bila dah down...aku betul2 pening....aku nak stadi la oooiiiii....nak stadi...

Comments

Popular Posts