he's my fren

entah ape perasaan aku sekarang..he's my fren..n he's in love...susah nak katekan...apa yg salah tetap salah kan?...ustaz kate ape keperluan utk ade kwn lelaki...aku blh katekan he's one of my good frens...since kecik kitaorg membesar same2...duduk asrama...same2 merantau jauh...itu membuatkan kitaorg rapat...apa yg pasti aku happy bile dia dah temui teman hidup or sumone to take care of him...cume aku sgt terkejut bila bukak blk frenster dia...aku rase dia bkn seprti yg aku kenal...agak lain yg aku rase x membawa kebaikan..tp,kita bkn penghukum...kita adalah da'i...mungkin bkn aku yg patut menegurnya...ape keprluan aku dlm hal ini...sekadar kawan...yup.kwn...apa perlunya kwn...since dat day aku dah nekad utk membuat ape yg aku rase betul...n aku x ragu2 utk menruskan...mungkinaku patut lupakan je hal ini...aku pasti masih ramai kwn2 lelaki dia utk menegur...hehehe...semoga dia masih lagi kwn yg aku sangka....apa yg pasti-cinta itu blh membunuh...jika x kena pada tempatnya!

Comments

Popular Posts