john di balik pokok...kelakar la ko ni siti ...camne la jadi camni...kalau la org tu tau...or org2 lain tau...mati tau...x blh ke org lain...cube kembali ke alam nyata...stadi la wei!...dtg cni srh stadi...bukan nak meningkatkan kemahiran meminati makhluk Allah...kemahiran utk jadi pekerja bank yg setia...nak jadi gabenor...ni tak dok depan komputer x tau nak buat ape...buat le keje berfaedah sket...org2 tu dah jumpe matlamat idup msg2...takde on dlm kamus idup diorg name ko....sedar la sket nak xm....tp,seronok gak kan...buat benda bodoh camni...ish2..ok..aku pun penah diminati sekali je(setakat pengetahuan aku la) kat sek la...aku x kisah sgt benda2 ni...malas nak layan adik akak angkat ni... best gak ari2 ade org bg notes,bg hadiah...bg food...bg kfc...nak holidays bg kad cantik2...tp,fade up gak...semua2 tmpt ade je org nk usha...bosan2...,x baik ckp camtu...sian bdk tu...ntah aku pun x ingat yg mane...tp,tu la...skang aku plak yg minat org ...gile2 plak tu...jdi weng jap...kalau lah org tu tau ...mati...but,there is no way he'll find out...heheheh..no one will noe...kecuali Allah...Allah marah x?....rase Allah marah kalau buang masa sebab dia...tp,setakat nak tau psl dia?...entah la....omjon...hehehe....dah dah ct...stadi..stadi...
yeyeye...saye nak stadi la....

Comments

Popular Posts