asas2 islam by abu'l a'la al-maududi

ini kali kedua aku bace selepas buku ini dibuat bacaan ringan ketika abis a-level...dan kini aku mempunyai perspketif yg lain pula...of course la...selepas di'brainwash'...but,still ape yg aku dpt dulu x salah...cube kini lebih concern about ape yg dia sampaikan...sebenarnya pagi2 ni aku bgn aku tetibe teringat results aku n comparekan ngan org lain(aku x suke buat ni sebenarnye)...baru aku realise yg my fren rupenya dpt 1st class dlm semua assignment dia...i think she worth it...coz dia x penah tggl seminar or lecture...tp,aku pun jarang tggl ape...tibe2 aku rase cam down giler..mmg Allah melihat pada usaha bkn nye natijahnye...mungkin juga usaha aku kurang...aku fikir2 sampai aku malas nak bukak mata n kembali ke alam realiti...aku x suke rase sedih camni...aku sebelum n i x pernah rase berada di bwh...mungkin inilah org lain rase bile terasa usaha mereka x berbaloi...but,then aku bkn genius pun...aku belajar tahap cipan gak mase spm dulu...cume x suke stay up je...x blh la...so,terpaksa la belajar mase lain...hari bkn hari yg baik utk mengimbau kenangan lame...malah bukan utk men'down'kan diri...sebln lagi...sabar siti...i know u can do it...GAMBATE KUDASAI!!!!!!!!!!

Comments

Popular Posts