kuasa Allah

hari ni rase x sihat-pening2...so,ambil paracetamol n start na tido.dah time jam supaya bgn tido kul 2100.coz lepas solat maghrib kul 1600,terus tido.siap tutup lampu lagi.tidolah dgn lenanya.terasa lama jugak tido.tetibe azan kat computer kejutkan dari lena.aku rase mcm sgt kecewa coz x sempat solat isyak.pegi bathroom cepat2 n amik wudhuk.terus je solat isyak dulu n eruskan dgn solat subuh.aku pun berdoa dengan rase yg bersalah giler coz x solat ikut time.perasaan bersalah yg amat2 sampai aku sendiri tertanye2 kuat sgt ke paracetamol tu sampai azan isyak aku x dgr.alarm clock pun x dgr.selesai solat n berdoa,aku pun duduk dpn laptop nak start study.usha handphone-aik?kul 1834...tgk jam laptop...1829...masyaAllah,azan isyak ke tadi.aku kalut2 tgk jam dah kul 6.00..ingatkan kul 6 pagi..rupanya2 nya 6 petang.so,pengajarannya,wlpn mcm tertinggal solat,check time betul2..heheh...Allah masih sygkan aku =)

Comments

Popular Posts