redha

apakah itu redha?hari ini seseorang mengajar saya tentang erti redha.dia tidak mengajarkan dengan memberitahu apa erti redha.tidak juga mengajarkan dengan lagu yang berkumandang.dia mengajar dengan mengambil kembali kisah hidup saya dan berkata-redhalah dengan ketentuanNya.saya mahu menangis mengingatkan masa-masa lampau.juga mengenangkan masa sekarang.redhalah!
maka saya perlu redha.bukan senang untuk redha.mcm belajar ethics-you can be so 'etchical' in the discussion and make brilliant argument but, it does not assure you can be ethical in conducting your daily life.
redha menjadikan saya tidak terasa apa dengan apa juga keputusan Allah.senyumlah.maka,saya membuat keputusan-fokuslah.walaupun sedikit, insyaAllah akan memberi hasil.
saya ini baru belajar menanam bunga.

Comments

Popular Posts