i'm free!!!

should i be so happy right now? my last and only chance today to actually make people realise what they actually doing right now. i've learn a lot today. and alhamdulillah,this experience make me stronger. i wish =)
dont fool urself. saya berfikir dan terus berfikir.apa yang saya mahu di sini? di uni of Zimbabwe ini.apa yg saya mahu? sy cuba membawa orang menyedari hakikat sebenar islam dan berusaha untuk membawa orang aware dengan segala kepincangan dunia ini.
saya tidaklah katakan ianya berjaya malah tidaklah tidak berjaya.saya tidak mengukur kejayaan atau tidak. cuma ada beberapa kekesalan yang bersarang di hati.
saya bangun pagi ini dan terus mengatakan saya mahu kahwin.saya mahu my husband to be here. I just cant hold this alone.
n yet i will always be alone.that's it.good bye zimbabwe! saya perlu focus kepada perkara yg lebih penting.perkara dan orang yang mahu saya di situ.terima kasih zimbabwe kerana kenangan indah ini...terima kasih

Comments

Popular Posts