kenapa saya suka usrah?

kenapa saya suka usrah? sebab dia best. ingat tak lagi iklan ' kenapa saya suka rumah saya?' kiranya entri kali ni sy nak cerita usrah saya yang best.paling best sekali sebab semua orang dtg dgn muka yang bersih, niat yang jernih. maka, tiada ragu2 untuk menjadikan usrah ni tempat berkumpul orang2 yang bersih hatinya.

sebab saya suka usrah saya:
1. sebab usrah saya best!
2. sebab ada MC yang mantap
3. sebab ada pemberi tazkirah yang power
4. sebab ada participants yang suka buat research sebelum ke usrah
5. sebab semua orang ada kaitan dalam setiap topik yang dibincangkan
6. sebab ada pemanis mulut yang sedap
7. sebab muka2 mereka super duper cantik-> beri sy ketenangan
8. sebab saya x tensi pun sediakan bahan utk usrah
9. sebab mereka sayang saya seperti saya sayang mereka
10. sebab kami boleh berlakon kartun2 yang best. [credit utk senikehidupan.com]


saya cuma nak ckp saya sayang usrah saya!!!

Comments

Popular Posts