aku diuji sedemikian ini...

sukar meluahkan apa yg terjadi.kata2 tidak terungkap dgn apa yg aku rasa.terasa teruk benar.kdg2 aku menoleh kembali pada masa2 lalu.aku tak ingin kembali ke lembah itu.aku kira aku cukup kuat utk tempuhi semua ini.malah cukup kuat utk berkata pada hati yg sering dirundung malang ini.hari ini aku berjanji tatkala peristiwa itu terjadi lagi aku akan bersedia n tidak akan jatuh lagi.namun,sekarang aku jatuh-bedebuk.terasa iman di tahap paling lemah.aku tidak mampu menangis lagi.dalam hati telah meronta-ronta utk melepaskan segala beban dlm hati. kenapa aku berasa sebegini rupa.seharusnya aku cukup kuat utk terima apa saja dugaan Allah. malah aku patut membantu diri ini utk mengtakan pada hati supaya terus tabah.hati bersinalah kembali.suburkan dgn keimanan. aku menanti hari yg bahagia....

Comments

Popular Posts