hah!jadi diary ka?

hai'...inilah diary siti...hidup siti ni mcm soap opera kan?<--tiru ayat impian ilyana...apa nak jadi nih...test barai..impian ntah ke mana..kate nak organize-sgtlah..finance-lagi tunggang terbalik..55?jgn harap la...apa nk jadi nih...kalau fikir sg pun x ke mana...cantik,sgt cantik..masyaAllah!sgt cantik.cantik berabis!!!wujud juga org secantik itu...masyaAllah mmg sgt beruntung hidup dia...cantik!!!subhanallah...tidak jemu aku memandang...suke?...ya,mmg suka.tapi sekadar kecantikannya saja.cara hidup?...tidak,tidak...penampilan? cantik. seadanya.secantik wajah.selama aku dlm bus tadi selama itu hati ini memuji2 keindahan yg Allah ciptakan...sebab aku tau lepas ni sure x dpt jumpe lagi.hah,cantik!what else can i say...apa2 pun setiap yg berlaku ada hikmahnya.aku tau dlm Quran ada kate: mungkin sesuatu yg kamu suka sdgkan ia buruk buat kamu,dan sesuatu yg tidak kamu sukai tetapi is baik utk kamu....betul tu,sesuatu yg kamu sukai-cantik.pemuda paling cantik pernah aku temui-buat masa ni.

Comments

Popular Posts