cukuplah Allah sebagai ....

pms...seribu kenangan berlaku..jutaan pelajaran diambil.satu kesedaran yg tidak akan kudapat jika bersendirian.aku masih menoleh ke belakang.mengharapkan agar kenangan2 yg telah berlaku masih akan terus berulang.aku masih sedih kerana terasa seolah2 kehilangan seorg teman yg aku fikir terlalu memberi impak dlm kehidupan di uk ni.aku masih enggan meninggalkan sisa2 perhubungan yg telah lalu.mengapa aku tidak boleh menerima hakikat yg aku telah kehilangannya?kami bukannya teman rapat pun, perkenalan 6 bln di taylors x menjalinkan ape2,cuma ketika tiba di sini terasa best coz mcm ade persamaan.kini tiada lagi persamaan.yg ada jurang yg sgt besar.status kami berbeza-itu menjadikan kami renggang.ape2 pun aku harus redha.just let it go,siti.just let it go.terfikir nak berterus terang kenapa kami jadi begini,tp,setelah di analysis...lebih baik begini.siti,sila bersabar dan bersyukur.haraplah pada kasih Allah dan RasulNya.jgn mengharapkan redha dan ksaih syg manusia.sesungguhnya tiada yg kekal di dunia ini.

Comments

Popular Posts