fobia-no one will understand

hari ini aku masih disini lagi..seharusnya sudah berada di pms-perhimpunan musim sejuk.mak kate if x sihat lagi x prlu pg lagi.tadi baru call mak lepas solat.entah kenapa rase nak nangis.want to be pampered..i'm not dat sick lah...just feeling a little bit ill...tu lah,bila kia rase x sesape yg kita blh depends on mmg rase sgt lonely.n we try lookin' out for it.sampai sekarang x jumpe2.hah!kenapa nak membebel lagi,mengeluh lagi.setiap kejadian pasti ada hikmah.bebrbaik pada soal whether nak pergi or not..it reli depends on me.siti nak pegi ke tak?of course nak pgi.bkn aku nak jumpe member2 sgt,or aku nak eratkan ukhuwah.aku nak pergi coz aku nak gain knowledge.aku nak lebih faham n lebih yakin dgn jalan yg aku ambil ni.aku sendiri x pasti sejauh mana tahap keimanan aku.semakin hari semakin pudar.semalam aku gagal tunaikan solat mengikut waktu.betapa miserablenya aku rase.keadaan cuaca yg sejuk semacam ni membuatkan aku x mampu nak berfikir dgn betul.bathroom plak bocor.masa org nak dtg la plak dia buat hal.krismas plak tu-maksudnya plumber semua bercuti-arghhh.marah aku.aku masih terasa nak muntah.masih susah nak menelan makanan.itulh fobia namanya.hanya org yg melaluinya faham keadaan ni.masakan org lain faham-x blh makan?..makanan yg sedap2 lak tu.aku xnak melalui lagi experience yg paling teruk dlm hidup.maybe becoz of dat aku takut nak makan.kalau aku paksa food tu akan kuar balik.rase nak kuar tu dah satu azab.muntah tu satu azab lagi.tapi bila dah kuar semua itu satu nikmat.perlu ke malalui semua azab b4 merasai nikmat?

Comments

Popular Posts