marilah kita bersama2 patah hati

arghhhh!!!!!patah hati!!!!!!!!! huhhuhuhu...as usaual...naruto never disappoint me...tak le kurase pedih hati..tp,serius nak blk n meneruskan kehidupan yg bersama2 rakan2 perempuan ku...ah!lelaki terlalu menyusahkan...i mean mase duduk ssp dulu...huh best2... mmg terasa mcm lapang... riang..n x pyh nak hiraukan org.. mari kita buat keje sendiri n lepaskan perasaan itu.. xblh.. kita ade tggjwb.. kita harus berusaha utk berjuang! siti jgn gentar .. jgn bimbang ... pasti ada cahaya di hadapan.. pasti Allah memberikan yg terbaik utk siti. percayalah siti .jadilah hamba Allah yg bertaqwa.yakin terhadap ketentuannya. sentiasa bersangka baik dgn Allah..apa kate tiap2 hari pegi surau n vacuum sulrau?... ha,bagus tu kan? so,berpandangan jauh dan bersedia dgn cabaran yg tiba... adakah kamu mrk megira tlh beriman tanpa diuji...ah,aku rindukan kasih syg Allah... terasa bila makin aku sdih n takde sesiapa utk aku berserah, aku terasa hanya Alllah yg menjadi pengubat hati.. terasa betapa sygnya Dia terhadap aku... aku tak dpt nak jelaskan ...tetapi ada yg istimewa di situ.. dan terasa kenikmatannya...aku hanya mampu tersenyum...=]

Comments

Popular Posts