jujur?ikhlas?benci?marah?sayang?ah!hati yg berbolak-balik

apa lagi yg mampu kukatakan.salahkah aku menahan rasa benci?salahkan aku manahan rasa hati?aku ini hanyalah manusia biasa yg selalunya berubah2...aku ini punya rasa marah juga.aku tahu jika pandai aku mengawalnya,pasti aku akan dpt pahala.susah jika anggap perhubungan itu milik kita. kita amhu ditentukan ikut acuan kita sendiri. salahkan aku jika aku mahu sedikit perhatian ,sedikit kasih-sayang drnya. aku tahu kita matlamatyg besar,tujuan yg sgt bermakna. tp,aku juga tahu Allah mahu ia dibasahi dgn kefhmn antara kita2 ni. tp,kini aku merasai kehangatan tp hangat yg kering. setiap minggu ia hanyalah satu rutin yg aku sudah agak apakah lahirnya,natijahnya. kecewa?aku xleh bohong yg sememangnya aku aku kecewa. hari ni aku sgt2 terasa hati. i know sumthng should be in secret. but,common la.diorg kenal,aku pun kenal. aku rase mcm nak pull off je.call dia pun same.i think i just don't deserve to be there. tp,Allah x minta rezeki drpdmu tp Dialah yg memberi rezeki. i get it. apalh gunanya aku nak pull off. nak tunjuk perasaan.koman la.xde org kesah pun if u buat camni. x rugi sesen pun pada mereka. yg rugi adalah diri aku sendiri. YG RUGI ADALAH AKU! dan sebab itulah aku masih disini. aku masih tetap berdiri di sini. mengikut apa yg direncanakn. esok lusa jika aku jumpa cara or saluran yg lebih baik aku akan mengubah haluan-cita2 yg sama,cuma cara yg berbeza. kita semua akan pernah terasa sakit hati...

Comments

Popular Posts