janji...kerana sering dimungkiri...

aku menunggumu...aku xkan jemu...haih!masakan takkan jemu?...berapa byk kali org berjanji pastu mungkiri...i take note everyting people say to me...if 5 minutes-5 minutes lah...kalau nak dtg,kate lah betul2 xle buat org tertunggu-tunggu...biarpun kate x kisah...kisah sebenarnye...x boleh ke bajet time betul2...berang aku tau...dah tau x blh make up in 1 hour jgn ckp 1 hour lagi nak smpi..if kena berdandan setengah jam ckp je la..x pyh kate sekejap-kejap2...sekjap tu setakat 15 minutes boleh la...ikut aku 5 minutes pun dah lame...wlpn byk kali jgn percaya janji org ape lagi yg nak diharapkan kan?takkan kita nak ikut uh-janji melayu,janji afrika...asian time...tlglah concern sket psl mase...lagi satu kalau x blh buat jgn ckp i'allah-pastu x buat...i'allah tu kira hanya dgn kuasa Allah sj x blh buat..kira berjanji dgn Allah...dan kita berusaha sebaik mungkin mengikut sunnatullah utk melakukan sesuatu perkara...semua x blh ambil peduli ke?...berapa byk kali terpaksa buat toye je bila org mungkiri janji...nak marah pun buat karan je...bukan msk dlm kepala...penat lah menunggu nih...ikutkan hati mmg la malas nak layan benda2 nih...but,perkara nih jugak buat aku berang je...xde mood nak study..kira effect study gak la...arghh..takkan nak kate persetan-kate sng..nak buat?...

aku tak study la hari ni oii..ape masalah cik ct oii...belajar la...belajar la...camne nak dpt amal if x berusaha?..camne nak mengaku muslim if takde satu pun ciri2nya?...aku x mampu nak jwb lah coz aku ni kire teruk jugaklah...aku tau...aku nak berubah la nih...aku menghitung hari nak balik umah...lagi 38 days!..haih!!!berusaha la oiiiiiiii!

Comments

Popular Posts