Apa yang saya harapkan...

Salam untuk anda semua. Para bos saya, para rakan sekerja saya, cik Elizabeth, anak-anak saya....

Saya cuma ada satu tujuan di dunia ini, untuk bertemu denganNya. Saya juga ada satu impian iaitu masuk ke syorgaNya. Saya juga ada satu jalan hidup yakni Islam.

Tetapi, hidup saya tidak semestinya sama setiap hari. Malah, hari-hari kebelakangan ini semakin sukar dan duka. Saya juga lelah mengejar deadline dan hampir-hampir mati setiap hari bekerja penuh tekanan. Tidak tahu suhu apakah yang harus saya berada supaya mendapat tekanan yang sepatutnya.

Hari-hari terakhir saya sebelum terbang ini sangat-sangat meruncing. Lebih membebankan saya harus menghabiskan kerja-kerja sebelum terbang.

Maka, harapan saya... doakan keberadaan saya di institusi penuh glamour ini mendapat redhaNya. Malah, saya juga dapat menyiapkan kerja sebaiknya. Doakan pemergian saya adalah jihad fi sabilillah...

Comments

Popular Posts