malu pada diri sendiri

hari ini saya buka email dan terasa ditampar-tampar berkali-kali. x sanggup nak tgk muka kat cermin lagi. malu untuk bergelar muslim yang [taat,rajin dan sepenuh masa?] rasa mahu tampar diri sendiri secara amalinya. dah buat pun.entah saya rasakan semuanya ilusi-kembali bertanya-apa yang sy pertahankan selama ini? apa yang saya tuju? apa yang sedang buat ini sebenarnya? mungkin patut sy jadi senyap dan tenang. vibration diri patut disenyapkan seketika.

tenang
tenang
tenang
tenang
tenang




sekalipun begitu,saya nak ke padang cryfield petang ini. to cry...huhu,bukan,bukan utk menangis.saya nak lari dan terus berlari.bebas seperti burung. dan terus lari sepuas-puasnya. lepas tu tengok langit dan lihat awan yang berarak tenang. pernah dengar tak poem dari doraemon ttg negara awan. dia kata awan putih seperti karangan bunga kecil itu sebagai hadiah orang yang suka melancong. x tahu kenapa,mungkin sebab every place org tu pergi, dia tetap dpt hadiah iaitu karangan bunga kecil i.e. awan-awan putih yang berarak tenang itu.

sy rasa malu dengan diri sendiri sampai nak masuk gua duvet-itu tidak sihat.maka, saya keluar hirup udara segar dan menyejukkan diri sendiri sambil membaca comments letter yang Rob bagi. saya rasa malu sgt!!!!

maka, apakah nilai diri di depanMu ya Allah?

Comments

Popular Posts