membulatkan diri dengan sebulat-bulatnya

i keep on thinking...apa nak jadi lepas ni..betul ke ape aku buat ni...betul ke ape yg aku percaya..n betul ke anggapan aku pada sesuatu benda...dan juga hidup ni..just open profile seorg hamba Allah ni..dia mmg sgt cool dan tertarik ngan ape yg dia tulis utk 'who i want to meet'...'me in 5 years time'...dia mmg menarik n buat aku tertarik...kdg2 asyik tanye apsal x blh jadi cool n buat org tertarik mcm dia...soalan ni smpi bila2 pun xkan ada jawapan.so,konklusinya manusia ni berbeza-beza.telah diciptakan aku utk membuat perkara2 yg x cool n memboringkan,maka hiduplah aku dgn perkara sedemikian sehingga akhir hayat.oklah,utk hamba Allah yg cool tu mmg dah terungkai segala complicated thing tu.sedang aku mebulatkan diri dgn aiskrim vanilla yg penuh satu mangkuk ni aku terus berfikir-patut ke aku buat conclusion camni.aku dah byk kali ckp benda yg sama yg aku ni terasa lain je bila seorg kwn aku bertunang.aku ingat kami ni melalui jln yg sama.baru hari ni aku sedar setelah berapa byk panggilan dan msg aku bg-dia x reply n last sekali tadi dia blh tanye no sape ni...huh!marah la aku kejap.tapi,aku husnulzan...dia maybe guna phone lain n no aku dia x save dlm sim card.tapi,ini x menjadikan aku utk call dia blk tp buat aku terfikir yg dia mmg cuba nak elakkan aku or malas nak terus berbaik ngan aku coz kami ni berbeza.aku x salahkan dia.dia mmg truly transformed into sumone better.sgt baik dan tawadduk.aku ni...faham2 je la.aku x salahkan dia,tapi terasa kebodohan diri sendiri yg lampi-observant la sket!bak kate encik S-buat reverse psychology-lupakan n buat tak tahu je.akalu dia rase cam nak baik blk-akan baik la baik,kalau x biar je la.aku pk2 blk sebab apa kitaorg rapat-sebab aku bgtau dia satu rahsia-ttg hamba Allah td-yg penah aku ade crush dulu.so,sepatutnya kita bertemu n berpisah kerana Allah.aku berpisah dgn dia supaya dia blh menjadi seorg yg lebih baik.dan aku xnak bwk fitnah buat diri dia.gud luck 4 her. =]

Comments

Popular Posts