learn to feel ok

dunno lah.lately selalu je camni.nak marah2.nak sembur2 org.tapi,x buat pun.apakan daya,aku hanya seorg manusia.semua x kena.nak berada dlm komuniti ni x jadi.dlm komuniti tu x jadi.habis tu nak ke mana?...tak payah kemana2 aku ada di depanmu...best gak kalau org nyanyi lirik lagu hattan nih.tapi,masalahnya takkan ade.mcm berada dl komuniti yg betul2 extreme.takde yg in the middle ke?pastu nak layan org2 yg merajuk,terasa hati nih.haih,malas btl.mase aku pusing2 mcm org yg serba x kena if org tanye aku jwb x tahu nape jadi camni.tapi,aku ckp lambat laun dia akan hilang sendiri.malas betul nak layan org yg marahkan org lain tapi kita yg kena.malas nak layan perasaan yg kenapa asyik aku je yg kena.malas nak layan org yg ckp kita x pedulikan dia.malas nak layan org yg ckp syg kat kita n mintak kita syg blk.aaaaaaaaaaaaaaaaaaa.malas nak layan semua nih.cukup lah.nak berehat dr masalah remeh temeh nih.dah x larat la.asyik2 benda yg sama je jadi.kalau buat reverse psychology kang ade plak yg bergaduh.hey,women!...anyway swimming is the good way for relaxing.n main basketball too.so,teruskan usaha sampai blh berenang cam thorpe...mcm tu eja name dia.ah,biarkan.hilangkanlah...hilangkan .....buatlah x tahu!

Comments

Popular Posts