why i dun like watching tv

tgk tv hanya bw perasaan yg sedih...n selalunya susah utk selesa dan seronok bile tgk tv...tp,kalau tgk tv tmpt org la...kalau tgk kat umah rase biasa je...dlm kekeliruan mencari identiti sendiri...aku mencari2 sesuatu yg aku nak bwkan..mmg aku tau ape yg patut n tidak...tapi,aku sukakan sesuatu yg sporty...aku jgk suka kalau aku blh bebas dgn pakaian yg aku pakai-yg penting selesa...tapi aku realise gak yg org yg x selesa dgn penampilan aku...pakai baju kurung tp,kasut sporty giler...pakai beg cam funky..bercampur baur..mcm aku ni ade masalah...apa ada dengan fesyen?..utk jamu mata org...aku rase yg penting aku yg selesa...x perlu senang di mata org...tapi,kadang2 rase sedih gak org pandang lain mcm je...dah xe confident...eleh!mcm kalau pakai sesuai tu org akan senang je...biarkan...x yah sebut2 lagi perkara yg dah lepas...pandang ke depan dan teruskan berusaha..kena save duit utk byk perkara,baru je beli handbag...hehehe...beli yg best terus!lawa!!!!

Comments

Popular Posts