ingin jadi nasrallah?

cerpen ni ditulis oleh faisaltehrani...dan telah dibaca oleh aku bberapa minggu yg dulu...aku tau ape yg ingin disampaikan...dan aku tau niat disebaliknya(menurut pemahaman aku la)..tapi,buat mase ni aku sendiri x sungguh2 ke arah itu...aku masih berputar2 dlm situasi yg sama...berpusing2 dgn perasaan...bermain2 ngan hati yg berbolak balik...kesukaan aku..minat dan cita2...kecintaan aku...meyebabkan aku berada di takuk lama...bimbang aku x dpt nak hayati perjuangan ini...bimbang aku kecundang dgn dugaan yg halus menusukkan jarum...dgn hanya seorg,aku mungkin jatuh tersungkur...aku masih membicarakan perkara lagha...masih meminati sesuatu yg au tau x patut aku mnati..tapi,aku sedang menuju perubahan...dan aku boleh lakukan apa saja yg aku inginkan dlm hidup asal aku tau batas2nya...hopefully aku tau..apa2 pun aku juga ingin jadi nasrallah!

Comments

Popular Posts