this uneasiness kills me again...but,as i alwiz said,i'm not let it destroy myself again...sometimes it's better to let it go naturally...telling people is no use becuz they wouldn't understand ur feeling...but,at least they tried to...dah janji takkan nangis lagi...dah tahu what my life is for...the truth dat i found out...takkan nak biarkan mcm tu aje...eventho,a lot of things bertentangan dgn hidup selama ini...aku x merancang masa depan...tp,aku memilih setiap jalan itu...penat sudah melarikan diri...mungkin sudah tiba masanya utk berjuang utk hidup di sini...berjuang melawan perasaan ....ber juang utk menjaga hati...berjuang utk menerima kritikan..berjuang utk menerima diri seadanya...berjuang utk kebenaran...ya Allah,jgnlah Engkau plgkan hati kami setelah Engkau beri hidayah...sekalipun aku tidak pasti setiap punca perasaan menjadi 'berat'...aku terpaksa menolak soal hati...tentang dia...yg aku sendiri tidak pasti....mungkin kerana makan terlalu byk...atau kerana terlalu ingin melepaskan tension...plan itu tidak menjadi...be strong,strive for happiness...InsyaAllah Dia sentiasa menolong hanba-Nya yg soleh!

Comments

Popular Posts