email ni membuatkan aku memikirkan blk sesuatu perkara yg aku x ingin fikir lagi..persahabatan yg terbina selama 5 thn meninggalkan sesuatu...biarpun pahit...biarpun manis...glace ..kalian masih berada di dalam hati....

assalamualaikum wbt..

hai korg..ape kabar? erm..hope korg sume sihat walafiat..
erm..td aku br je bukak frenster dn menghabiskan masa selama 2 jam tgk korg nye frenster..
erm..aku snarnye jarang tgk frenster org, tp hr ni tergerak hati plak nk tgk frenster sume org..
bile aku tgk frenster nore, die ade bubuh lirik lagu 'graduation' kot..aku pn x sure ape tajuk lagu tu..ala..yg vitamin c nyanyi tu..
aku bc lirik die..n mmg kena la lirik tu dgn kita sume..

"And so we talked all night about the rest of our lives
Where we're gonna be when we turn 25
I keep thinking times will never change
Keep on thinking things will always be the same
But when we leave this year we won't be coming back
No more hanging out cause we're on a different track
And if you got something that you need to say
You better say it right now cause you don't have another day
Cause we're moving on and we can't slow down"

erm..skrg sume org dah ade haluan sendiri..afress, nore, zura, siti, shamil, taki dan sume org la..
harapnye, kita sume x lost contact..kdg2 aku mcm fikir gak, ada diantara kita yg mmg dah x rapat sgt..sedih gak bile pk mcm tu..tp bile pk2 balik, kita sume dah masuk dlm kelompok baru, dn berjumpa org br, jd susah la kalo nk mengekalkan keakraban diantara kita sume..
aku harap sgt, kita sume kekal berkawan la sampai bile2 walaupun kita dah ade kawan2 baru..
aku rindu korg..
aku rs sedih bile tgk muka sume org..
ade yg dah berisi, ade yg da tembam dan ade yg makin cun..
erm..ape2 pn terjadi, korg la kawan2 yg meninggalkan kesan dlm hidup aku..
semoga kita sentiase berkawan, dn glacegladiators ni hidup smp bile2 la..
sorry kerana ckp panjang2 kat sini..
hana, sorry sbb email aku memenuhkan email ko..

semoga korg berjaya dlm bidang masing2..syg korg..

wassalam

p/s:siti sayang korang jugak!!!!

Comments

Popular Posts