Tipulah kalau saya kata...

Tiba-tiba bila dunia datang menjengah...kita hilang punca.

Sangat tipulah kalau saya kata saya tak cemburu melihat Bugatti Veyron melintas di sisi Abrar

Saya tahu hitam merah ni terlalu anggun untuk diriku.huhuhu...

Sangat tipulah kalau saya kata saya tak suka make up.... kereta

sangat-sangat tipu JIKA saya kata....
tak nak tukar rim
tak nak tukar color jadi merah dan bumper hitam
tak nak tukar keta....

dalam bonus ada plan untuk Jazz
dalam gaji next month ada plan untuk tukar cat kereta
dalam elaun next month ada plan untuk rim baru

dalam keadaan yang agak lemah iman ini... dunia semakin menghiasi...
Owh Buggati Veyron!!! Wait for me...kat syorga ade tak keta ni?

notakaki:  too much of spending time with my beloved brothers...last-last kakak dia yang terpengaruh...adoi!

Comments

arissa myana said…
salam kak...

hehee bagaimana adik2 mempengaruhi kita ya... **,

tapi rasanya, masa bersama itu yg paling berharga, kan?

rindu masa bersama kak. 'lepak'ing ;)
salam adik,

pengaruh mempengaruhi itu perkara biasa... n bila kak tgk balik cerpen2 kak dulu, banyak jugak idea datang after berborak ngan adik2 ni.

miss them so much sampai kena plan utk date dgn mereka. then, bila dah dpt borak tu mmg best la... haih, adik2 ku syg.

miss spending time with u too. jom la gi kelantan. nak ajak anis sekali? huhuuhuhu...
arissa myana said…
the very date u suggested tu kak (20th nov) bukan ke kak mengisi ISK? heee **,

and sadly, i'll be away too

Popular Posts