Mind the G.A.B!

Mind the GAB? Shouldn't it says "Mind the gaP?" with the P, Miss Sheikh.
Tidak, ini bukan kesalahan ejaan. Jika anda sangat terbiasa dengan 'mind the gap' versi London, kali ini kita bermesra pula dengan 'Mind the GAB' versi Terengganu. yes, Ganu kite!



Biasanya journey ke Terengganu meminta saya bersedia mental fizikal, bukan dek kejauhan dan kedalaman susur jalannya, tetapi kehendak Terengganu itu sendiri yang meminta lebih dari kedatangan seorang pelancong yang tertawan dengan keindahan pantainya.

Kali ini, saya benar-benar harus 'Mind the GAB'. Seronok melihat mereka dan lebih teruja lagi melihat perkembangan mereka. Tetapi,saya amat jauh sekali untuk turut serta dalam realiti dan kancah permasalahan the GAB apabila semua orang sudah 'mind the GAB'. Mungkin sebelum ini GAB tidak dipedulikan dan tidak bisa mencetus semangat,namun, dengan kemunculan orang-orang muda dan kaedah tersusun dan menarik itu menyebabkan ramai tertarik dan tertanya, siapakah the GAB itu?

Biarlah rahsia sehingga kita ketemu lagi di Terengganu Darul Iman...owh, negeri orang-orang yg beriman...

Comments

arissa myana said…
misteri nye kak... :) suka dtg main di sini :)
misteri? apa yg misteri? huhu..sila2 bermain di sini..sori la laman sesawang yang bersawang... makin hebat munna berblog eh!
arissa myana said…
haha... sbb muna x ad konteks kot, tu yg rse post kak mcm misteri hehe ^^ mind the gap. or gab...

ohh, nmpk sgt wktu keje ng blaja wat 'keje' lian eheee ^_^"

Popular Posts