selepas exam

kalaulah 'kalau' boleh digunakan.

saya harap saya tidak perlu menghadapi suasana ketika exam itu sekali lagi.perasaannya sangat teruk dan terseksa. tetapi,alhamdulillah segalanya sudah berakhir dengan baik sekali. japanese is my last paper n alhamdulillah it went well.

maka berakhirlah degree saya selama 3 tahun ini. sekejap sahaj rasanya. sungguh sekejap. tetapi saya juga tidak mahu tinggal lebih lama di sini.sudah tiba masanya saya berpindah dan mencari suasana baru. warwick memang indah (sekalipun mencekik darah) dan jika saya diberi pilihan sekali lagi universiti manakah yang akan saya pilih, saya akan tetap memilih warwick, sekalipun i'll end up being alone here(xle seorang sgt...)

warwick sgt permai dan indah.saya masih di london buat masa ini,malah, hampir seminggu saya berkampung di sini. namun, baru seminggu,indeed baru sehari saya sudah pening dan serabut. no, i cant live here.seriously it's too much. saya perlukan tempat seperti warwick yang indah lai permai. tenang dan aman. saya sendiri tak dapat bayangkan hidup di kl nnt, tatkala sudah mendapat kerja di bank,insyaAllah. namun,malas saya memikirkan sesuatu yang tidak berlaku lagi.Allah sendiri kata apa yang akan terjadi esok adalah rahsiaNya,tiada siapa yang akan tahu dan boleh tahu apa yang akan terjadi pada dirinya esok hari sekalipun dia telah merancang serapi-rapinya.

saya ingin pulang ke warwick sgt2. mahu mneghirup kembali udara segarnya.mahu melihat itik2 yang comel. meyapa arnab2 yang keluar pagi dan petang.berbual-bual dengan tupai yng menjenguk di tepi tingkap dan menyanyi bersama burng-burung. wow! macam nature-lover lah sangat.lebih kuranglah... hmmm.. tak lama lagi akan tinggal sejarah sahaja warwick ynag permai itu.

saya mengharapkan segalanya berakhir dengan baik.

Comments

Popular Posts