selamat hari lahir arie!

saya punya teman yang baik sekali.kini dia sedang belajar di australia.saya baru melawatnya di clayton sebulan yang lalu.jika difikirkan saya mmg byk menghabiskan masa bersamanya.saya terlalu ingin berbual dgnnya di hari istimewanya,hari ini.tetapi ada sebab2 yg mengelakkan saya berbuat demikian.maafkan sy arie. saya menjadi temannya sejak tingkatan 1 lagi.menjadi bedmate di dorm mawar.x ingat apakah namanya yang sebenar. dia ini sgt comel dan cantik.pandai melukis.lukisannya selalu mendapat top 10 dalam carta 'paling abik dlm dunia' cikgu Hadi. saya mmg sukakan hasil kerjanya.sejak tingaktan 1 lagi bakatnya terserlah.suaranya juga merdu.tetapi dia enggan menyertai koir dan meninggalkan saya seorang terkontang-kanting.tetapi, saya fikir itu mungkin keputusan yang paling baik dia pernah lakukan.penatkan masuk koir ni kan arie?selalunya jika hari menyambut budak2 birthday di sekolah setiap 2 bulan, arie selalu duduk dekat2 dgn saya kerana kami sama2 lahir di bulan 8.virgokah zodiaknya?entah, saya pun x pasti.sudah 8 tahun kami berkawan.hurm, menarik juga kan?8 tahun, bukan masa yang singkat.ketika hubungan saya dengan teman2 yang lain sudah renggang dan ada yang sudah putus, namun, dengan arie, masih lagi seperti dulu.sekalipun haluan kami berbeza, malah, sudah terpisah jauh,dia masih lagi sudi menjadi teman saya. manakan saya lupa kepada teman yg seorng ini.selamat hari lahir arie!!! saya menanti2 hari yang lebih bahagiamu....

Comments

Anonymous said…
assalamualaikum.
dan selamat hari lahir (belated) buat cik siti.
maaf lambat jenguk kamu di sini.br berkesempatan mendapatkan internet di laptop sendiri.

"Maha suci Allah yg di tanganNya lah segala kerajaan, dan Dia Maha Kuasa atas segala sesuatu. Yang menjadikan mati dan hidup supaya Dia menguji kamu, siapa di antara kamu yg lebih baik amalannya. Dan Dia Maha Perkasa lagi Maha Pengampun" [Al Mulk:1-2]

we might not be d best of all, but we'll trying our best to be better, day by day insyaAllah.

kalau lah kamu tahu, saya rindukan semangat kamu, dan saya juga rindukan 'kegagahan' akmar. bley wat akhwat fan club kita nih.hehehe.

Popular Posts