kekdg bila hati terusik


pesan kawanku be strong.siti kena kuat.tapi kdg2 kita terasa sgt2 lemah.terasa nak menangis.but, bla dgr lagu heart of a muslim..dia kate kita kena sentiasa tenang apabila menerima segala ujian.esok paper ieb.hingga sekarang aku x tahu ape yg aku akan jawab nnt.tiada keyakinan utk itu.malah, aku telah melakukan perkara yg x sepatutnya aku lakkan pada hari ni.tapi, segala yg dah berlaku itu adalah yg terbaik Allah tentukan.kenapa nak bersedih dgn apa yg berlaku.cuak ngan perkara akan dtg. just make the best wut u have now... beberapa hari lagi akan pulang ke malaysia.x tahu apa yg akan terjadi.malah, apa yg berlaku.terlalu byk perkara yg perlu diuruskan.kdg2 terasa kenapa aku sanggup melibatkan diri dgn segala susah payah sedangkan aku boleh hidup bersenang lenang.mungkin itu yg aku fikir,hakikatnya ade masalah lain yg aku perlu hadapi. aku perlu menghadapi segalanya dengan tenang.mungkin kali ini aku x mampu utk bawa pulang cenderahati utk mereka di malaysia.x cukup ongkos la...entah2 la,budget2 sepatutnya boleh,tapi perlu simpan sket utk hari2 sesak. aku masih tidak merasa tenang. mungkin sampai bila2 pun takkan tenang...

notakaki:aliyyah mencoret nama di atas kayu..nostalgia la gambar ni...

Comments

Popular Posts